keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Ihanaa, painot nousee!

Hienosti on lähtenyt pentujen painot nousuun! Unelma on ahkera äiti. Ihan pikaisesti käväisee välillä pois pentuhuoneesta. Sininen ja punainen tuntuvat varsinkin olevan koko ajan tissillä. Unelma hieman meinaa tapansa mukaan nirsoilla. Nyt olisi löydyttävä mamman herkkuruoka, että saadaan maidon tuotanto taattua.

Niin joo, yks pikku juttu ;) Ensikertalainen kun olen tässä puuhassa, niin en ihan oikein osannut katsoa kaikkien sukupuolta. Meillä onkin kolme poikaa ja yksi tyttö. Pieni hopeavalkoinen olikin poika, eikä tyttö. Kasvattaja varmisti asian. Mutta kun sille olisi ollut jo nimi? Voiko Jessi olla poika? Siis se Postimies Paten Jessi-kissa! Hieman nyt häiritsee, että pitäisikö sille etsiä vielä joku miehekkäämpi... Paljastan loputkin sitten, kun osaan päättää saako Jessi uuden nimen.

3 kommenttia:

  1. Miten olisi Jesse? Mutta mun mielestä Jessikin kuulostaa kivalta pojalle. Tai Jerri?

    VastaaPoista
  2. Kaikilla olis i-kirjaimeen päättyvä nimi, joka kuuluu jollekin piirros- tms sankarille. Ja r-kirjaimet on pudotettu Pertun vuoksi pois. Se olis sitte Jelli ;) Mä luulen, ettei se enää muuksi muutu. Itse asiassa oon aina tiennyt, että Jessi on naisen tytön nimi, mutta oon myös aina ajatellut PostiPaten kissan poikana :D

    VastaaPoista
  3. Itseasiassa Jelli on just hyvä :D

    VastaaPoista